بی تو بودن را چگونه معناکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خرید بک لینک

بی تو بودن را معنا می کنم با تنهایی و آسمان گرفته



آسمان پر باران چشم هایم



بی تو بودن را معنا می کنم با شمع , با سوزش ناگریز شمعی بی پروانه



بی تو بودن را چگونه میتوان تفسیر کرد


وقتی که بی تو بودن خیلی دشوار است ؟

عشق سوزان...

ما را در سایت عشق سوزان دنبال می‌کنید

برچسب: بی تو بودن,بی تو بودن کار من نیست,بی تو بودن سخته,بی تو بودن خیلی سخته,بی تو بودن را برای,بی تو بودن کار من نیس,بی تو بودن کار من نیست لهراسبی,بی تو بودن درد دارد,بی تو بودن لحظه جبر منه,بی تو بودن شمارش نمیخواهد, نویسنده: بازدید: 252 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 5:46

صفحه بندی