اومدم بنویسم که کم کم وبلاگمون داره میشه5ساله.
منو عشقم اونو باعشق درست کردیم.چه روزای زیبایی بود وقتی سرگرم ساختنش بودیم.مث این بود
که میخواییم خونه مشترکمونو بسازیم.هرکدوممون تایه چیز زیبا پیدامیکردیم میاوردیم توصفحمون میذاشتیم.
عشق قشنگم هنوزم تو واسم بهترینی.
عشق سوزان...ما را در سایت عشق سوزان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123