سلام خوبيد.ممنونم ازهمه عزيزاني كه به ما سر ميزنندوماروشرمنده مهربونياشون مي كنند. نزديك يه سالي ميشه كه سرنزدم به وب.اما تصميم دارم دوباره شروع كنم.ازمحسن عزيزم دعوت ميكنم با من همكاري كنه تا زيباترين ها رو بذاريم....