رفیق شفیقم سلام.امیدوارم که خوب وتندرست باشی.کاش میومدی ویه سری به وبلاگ مشترکمون می زدی.من هرازگاهی میام اینجا ولی میبینم که تو نیومدی.کاش بیای.بهترین رفیق دوران تنهایی وبی کسی هام بخوانید...